top of page
Search

Raziskava trga in ključnih besed

  • Writer: Ajda Steiner
    Ajda Steiner
  • Aug 25, 2024
  • 3 min read

nepogrešljiv temelj za uspešno spletno strategijo

V digitalnem svetu, kjer se podjetja borijo za pozornost uporabnikov, je učinkovita optimizacija spletne strani ključnega pomena za doseganje konkurenčne prednosti. Ključni element te optimizacije je raziskava trga in ključnih besed, ki zagotavlja podatke, potrebne za strateške odločitve na področju digitalnega marketinga, optimizacije za iskalnike (SEO) in plačljivega oglaševanja (PPC).


Pomen raziskave trga in ključnih besed

1. Identifikacija tržnih priložnosti in groženj

Raziskava trga je osredotočena na analizo povpraševanja in ponudbe v specifičnih tržnih segmentih. S preučevanjem tržnih trendov, vedenja potrošnikov in konkurence pridobimo dragocene vpoglede, ki nam omogočajo oblikovanje strategij za povečanje konkurenčnosti. Z raziskavo ključnih besed natančneje določimo, katere izraze potencialne stranke uporabljajo pri iskanju izdelkov ali storitev, kar nam pomaga pri prilagoditvi ponudbe. Na primer, analiza trga lahko razkrije, da določene ključne besede, povezane z vašimi izdelki, pritegnejo velik volumen iskanja, kar kaže na visok tržni potencial.


2. Ocena potenciala obstoječih in novih izdelkov

Raziskava trga in ključnih besed omogoča oceno potenciala obstoječih izdelkov ter identifikacijo priložnosti za razvoj novih izdelkov. Če analiza pokaže, da je ključna beseda, ki se nanaša na izdelek, ki ga še ne ponujate, visoko iskana in hkrati nizko konkurenčna, to predstavlja potencialno priložnost za širitev ponudbe. Na ta način podjetje ne le optimizira svojo trenutni asortiman, temveč tudi strateško načrtuje prihodnje inovacije.


3. Optimizacija za iskalnike in plačljivo oglaševanje

Raziskava ključnih besed je osnova za optimizacijo in Google Ads kampanje. S pravilno izvedeno raziskavo se lahko izognemo nepotrebnim stroškom in dosežemo višje stopnje konverzije.

Raziskava iz leta 2023 kaže, da spletne strani, ki temeljijo na natančni analizi ključnih besed, beležijo znatno izboljšanje v organski vidnosti. V povprečju so spletne strani z optimizirano vsebino dosegle do 53% več organskega prometa v primerjavi s tistimi, ki niso izvedle upoštevale podatkov iz analize.

Poleg tega so spletne strani, ki redno posodabljajo svoje ključne besede in vsebino na podlagi najnovejših iskalnih trendov, zaznale do 40% višje stopnje konverzije iz organskega prometa. To potrjuje, da je nenehno spremljanje in prilagajanje ključnih besed ključno za dolgoročni uspeh v organskem iskanju.


analiza trga in ključnih besed pred izdelavo spletne strani

ree

Izvedba temeljite analize trga in ključnih besed še pred postavitvijo spletne strani je lahko ključnega pomena za njeno dolgoročno uspešnost.

S tem pristopom lahko že v fazi načrtovanja prilagodite poimenovanja kategorij in strukturo spletne strani tako, da bo čim bolj usklajena z iskalnimi navadami vaših ciljnih strank. To neposredno vpliva na vidnost vaše spletne strani v iskalnikih in s tem na povečanje števila organskih obiskovalcev. Stran, ki je optimizirana od samega začetka, bo lažje dosegla višje uvrstitve na Googlu, kar prinaša trajno vrednost.


A tudi če je vaša spletna stran že postavljena, še nič ni izgubljeno.

Vedno je možno izvesti optimizacijo z namenom izboljšanja strukture, vsebin in vidnosti v iskalnikih. Prilagodi se poimenovanja kategorij, vsebino in meta podatke glede na najnovejše trende in ključne besede iz analize.


Načrtovalniki ključnih besed in trendov

Pri izvajanju raziskave uporabljam napredna orodja, kot so Google Keyword Planner, Google Trends in Rank Tracker, ki omogočajo poglobljeno analizo ključnih besed. Ta orodja nudijo vpogled v iskalne volumne, stopnjo konkurence in CPC za posamezne ključne besede, kar je ključnega pomena za učinkovito načrtovanje SEO strategije in PPC kampanj ter še več pomembnih parametrov. Na podlagi teh podatkov določim optimalne ključne besede za vaše ciljne strani in blog objave, uporabite pa jo lahko tudi pri plačljivem oglaševanju.


4. Pisanje besedil za spletne strani na podlagi raziskave ključnih besed

Ko določim ustrezne ključne besede, jih integriram v besedila za spletne strani, pri čemer upoštevam tako SEO vidik kot tudi uporabniško izkušnjo. Pravilno uporabljene ključne besede v naslovih, meta opisih in vsebini pripomorejo k boljši vidljivosti vaše spletne strani v iskalnikih, kar vodi k večjemu številu organskih obiskovalcev.


Zaključek

Raziskava trga in ključnih besed ni le orodje, temveč nepogrešljiv proces, ki omogoča podjetjem, da se usmerijo na prave ciljne skupine, optimizirajo svoje spletne strani za iskalnike in maksimirajo donosnost svojih digitalnih marketinških kampanj. Z natančno raziskavo in analizo pridobimo podatke, ki so ključnega pomena za sprejemanje strateških odločitev, tako za obstoječe kot tudi za prihodnje poslovne poteze.


Če želite izvedeti kako deluje vaša konkurenca in kje se še skriva vaš potencial me kontaktirajte.


Lep pozdrav,

Vaša SEO strokovnjakinja


 
 
 

Comments


KONTAKT

Spletne rešitve AS

Ajda Steiner s.p., digitalni marketing

Davčna številka: 57517614

Matična številka: 9606858000

Ljubljana, Slovenija

bottom of page