top of page
  • Zakaj potrebujem spletno stran?
    Spletna stran je postala obvezen del vsakega podjetja, ki ponuja produkte ali storitve. Kar 80% ljudi preveri spletno stran podjetja, preden se odločijo za nakup ali storitev. Če podjetje nima spletne strani, ga mnogi dojemajo kot manj zaupanja vredno.
  • Koliko stane izdelava spletne strani?
    Cena spletne strani je odvisna od vaših želja in potreb. Končni strošek je odvisen od več dejavnikov, kot so obseg in kompleksnost spletne strani, število podstrani, posebne funkcionalnosti (na primer spletna trgovina, obrazci...), prilagoditve oblikovanja ter optimizacija za iskalnike (SEO). Na stroške vplivajo tudi dodatne storitve, kot so pisanje vsebine in blogov, profesionalna fotografija in vsebinsko vzdrževanje strani po izdelavi. Pred začetkom projekta vedno pripravim podrobno analizo vaših zahtev in želja ter vam ponudim prilagojeno ponudbo, ki ustreza vašemu proračunu in ciljem.
  • Na katerem CMS-ju bo postavljena spletna stran?
    Vaša spletna stran bo zaživela na platformi Wix, ki združuje enostavnost in sodobne rešitve. Ker pa vedno stremim k širjenju obzorij, bo v prihodnosti možna tudi izdelava na platformi Wordpress.
  • Kakšne spletne strani izdelujete?
    Izdelujem predstavitvene spletne strani, ki odražajo vašo znamko in pritegnejo stranke, s celovito storitvijo od strategije do izvedbe. Poskrbim, da je vaša stran tehnično dovršena, enostavna za uporabo in osredotočena na vaše cilje.
  • Kaj vključuje celovita storitev izdelave spletne strani pri vas?
    Celovita storitev izdelave spletne strani vključuje strategijo, zasnovo, tehnično izvedbo, profesionalne fotografije, grafične elemente, vsebino in celovito optimizacijo (SEO), ki je ključna za vidnost na spletu. Pri meni dobite vse na enem mestu, da bo vaša stran tehnično dovršena, privlačna in visoko uvrščena v iskalnikih.
  • Kaj je optimizacija spletne strani?
    Optimizacija spletne strani ali SEO (Search Engine Optimization) je proces izboljšanja spletne strani in njene prilagoditve aktualnim trendom ter zahtevam spletnih iskalnikov. SEO je ključnega pomena že pri začetku izdelave spletne strani, saj raziskava trga in ključnih besed zagotavlja informacije, ki se uporabijo za učinkovito zasnovo in strukturo spletne strani. Če SEO ni bil izveden že pri izdelavi spletne strani, se lahko vedno naknadno pripravi strategija za optimizacijo, ki bo izboljšala njeno vidljivost in uspešnost.
  • Kako dolgo traja, da so vidni rezultati optimizacije spletne strani?
    Rezultati optimizacije se lahko začnejo kazati že v enem mesecu, predvsem v obliki večje vidnosti ključnih besed. V obdobju 3–6 mesecev pa običajno opazimo znatno povečanje prikazov in klikov na vaši spletni strani, kar posledično privede do večjega prometa in potencialnih strank.
  • Zakaj potrebujem optimizacijo spletne strani?
    Spletna optimizacija poskrbi, da se vaša spletna stran prikaže ljudem, ki iščejo izdelke ali storitve ter jo naredi uporabniku prijazno ter hitro dostopno. Brez optimizacije lahko vaša spletna stran ostane neopažena med milijoni drugih strani, kar pomeni manj obiskovalcev in manj možnosti za pridobitev novih strank.
  • Kako lahko SEO izboljša uspešnost moje spletne trgovine?
    Optimizacija spletne trgovine vključuje prilagoditve, ki izboljšajo vidnost vaših izdelkov v iskalnikih in olajšajo uporabniško izkušnjo. Prvi korak je raziskava ključnih besed, da odkrijem izraze, ki jih vaša ciljna publika uporablja pri iskanju izdelkov. Te ključne besede nato vključim v naslove, opise izdelkov in meta podatke. Posebno pozornost namenim tehnični optimizaciji, kot je hitrost nalaganja spletne trgovine, prilagoditev za mobilne naprave in enostavna navigacija med kategorijami in izdelki. Poskrbim tudi, da imajo izdelki privlačne in optimizirane opise ter kakovostne slike z ustreznimi alt-opisi. Pomemben del optimizacije je gradnja notranjih povezav med izdelki in kategorijami ter ustvarjanje vsebin, kot so vodiči za nakup ali blogi, ki povečajo promet na trgovino. Če trgovina ponuja lokalne izdelke, vključim tudi lokalne ključne besede in optimiziram vašo prisotnost na Google Zemljevidih. Vse spremembe spremljam in prilagajam na podlagi podatkov o iskalnih izrazih, nakupih in vedenju obiskovalcev, da dosežem dolgoročne rezultate in izboljšam prodajno uspešnost.
  • Kaj je lokalni SEO?
    Lokalni SEO je optimizacija spletne strani za boljšo vidnost v rezultatih iskanja, ko ljudje v vaši bližini iščejo izdelke ali storitve, ki jih ponujate. Pomaga, da se vaše podjetje prikaže med prvimi zadetki v lokalnih iskanjih in na Google Zemljevidih. Osredotočim se na ključne elemente, kot so optimizacija Google My Business profila, uporaba lokalnih ključnih besed (na primer ime mesta ali regije) ter zagotavljanje doslednih in natančnih informacij o vašem podjetju, kot so naslov, telefonska številka in delovni čas. Z lokalnim SEO-jem boste lažje dosegli stranke v vaši bližini, povečali promet na vaši spletni strani in spodbudili več obiskov v vašo fizično poslovalnico.
  • Kako poteka postopek optimizacije spletne strani?
    Optimizacijo vedno začnem s pregledom spletne strani, pri čemer pripravim analizo in seznam morebitnih tehničnih popravkov. Posebno pozornost namenim tudi Google Search Consoli in Google Analyticsu, ki mi nudita dragocene informacije o trenutnem stanju vaše spletne strani. V drugem koraku pripravim ključni dokument – raziskavo trga in ključnih besed, prilagojeno vaši panogi in ciljni publiki. Ta raziskava je temelj celotnega postopka optimizacije. Postopek nadaljujem z on-site optimizacijo. To vključuje izboljšave na sami spletni strani, kot so optimizacija meta podatkov, vsebine, naslovov, slik, hitrosti nalaganja strani, notranjih povezav in tehničnih elementov, kot je struktura URL-jev. Vse dogovorjene spremembe po potrebi tudi implementiram na vaši spletni strani, da je uporabniško prijazna in ustreza zahtevam iskalnikov. Po potrebi se posvetim tudi off-site optimizaciji - kakovostne povratne povezave (backlinks) z drugih spletnih strani. Ko je optimizacija zaključena, rezultate spletne optimizacije spremljam še vsaj šest mesecev. Redno analiziram podatke o ključnih besedah, prikazih in klikih ter vas obveščam o rezultatih in nadaljnjih možnostih za izboljšave.

KONTAKT

Spletne rešitve AS

Ajda Steiner s.p., digitalni marketing

Davčna številka: 57517614

Matična številka: 9606858000

Ljubljana, Slovenija

bottom of page